2012. szeptember 10., hétfő

Shooting at Cape Maeda 真栄田岬での撮影

Finally, after our first attempt to do the recordings for our film was blown away by a huge typhoon two weeks ago, this Sunday we were able to dance, film and watch a spectacular sunset at Cape Maeda. The dancers were beautiful and hardworking, thanks to all of you, especially to Akane, who did a whole afternoon of dancing six months pregnant. Also thanks to our teacher, the creator of the choreography. She flew in this weekend from Kanazawa to help us during the recording.

初めての試みが巨大な台風に飛ばされた後、日曜日は真栄田岬で踊りを撮影すると美しい夕日を見ることができました。ダンサーが優美でしたし、とても頑張りました。皆、ありがとう。特に茜に感謝。六ヶ月目の妊婦さんで午後ずっと踊りました。そして、、この振り付けを作ってくださった私たちの先生が金沢からわざわざきてくださいました。先生、ありがとうございました。










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése