2012. december 19., szerda

AVA ITI


We were lucky enough to go to the beautiful island of Moorea. It is only about 30 minutes by boat from Papeete, the Tahitian capital, but it is like a different world. Beautiful sea, white beaches, lush green mountains. A laid back island with unbelievable scenery.

タヒチの旅の時、美しいモーレア島に行くことができました。タヒチ島の首都、パペエテから船で30分だけですが、違う世界です。真青の海、白砂のビーチ、そして緑
であふれる山々。ゆっくりのペースの信じられないぐらい美しい景色の島です。




The first people we met in the port were drummers, practicing which of course was exciting for us! After listening to them for some time they asked if we want to play together, which we took as a great honour. Obviously our speed and skills was not much compared to theirs, but they were nice, welcoming and accomodating. We had lots of fun playing together with them, and it seemed they enjoyed the funny foreigners too.

着いたら、港ですぐドラムの練習にぶっつかりました。しばらく練習を聞いたりしたら、「一緒に叩かない?」と誘われました。やっぱり、私たちのスピドと技は彼達に比べるものではなかったですが。すごく優しくベルカムされました。一緒に叩くのはとても楽しかった。そして、ドラマー達も面白い外人と会うのは楽しんでたみたいです。

This is how we play together 一緒に叩いた時

and this is how they can play without us :) 私たちが邪魔しなかった本気の練習:)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése