2012. december 14., péntek

Back from Tahiti ただいま

We are back from Tahiti for a week now, it has been a busy week because i had to start editing the many hours of footage we have to finish up our movie!

We had a very special time in Polynesia, we met wonderful people, great dancers and saw amazing places. We walked, swam, hitchhiked and sat on a boat a lot. We ate lots and lots of coconuts and we asked many questions :)

We have a lot of videos, and i suppose not everything that is worth publishing can fit into our 15 minute   video so i am planning to post some of our interesting, informative or funny short films on youtube and here, so stay with us for more ;)

You can see a selection of photos here.

Lots of love and many many thanks to all those who help us make this dream come true.

ただ今〜タヒチ、行って来ました。一週間前沖縄に着きましたが、この一週間は編集で熱心になって、すごく急がしかった。山ほど映像を取りましたので、今月中はずっと編集です。

ポリネシアの滞在、すごく特別な経験でした。すばらしい人々と会ったり、刺激的な踊りを見たり、素敵な景色を見たりしました。歩き、泳ぎ、ヒッチハイク、船旅もたくさんしました。そして、ココナツを一杯食べました。

とてもたくさんのビデオを取りましたので、15分のドキュメンタリーはいい映像を全部入れるのは無理です。それで、面白い、興味深いとおかしい映像をYouTubeとここにすこしづつアップするつもりです。楽しみにしててください。

そして、フノルの旅写真集はこちらで見れます。

この夢を実現するために助けてくれた皆様、どうも、どうもありがと

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése